ALECSA NAMU blog
HALLYU* ~ NE-A EMOTIONAT SUFLETUL, NE-A INCARCAT MINTEA, NE-A INCITAT SA
DESCOPERIM COREEA DE SUD SI SA NE APROPIEM DE EA.(*-vezi DICTIONAR)

Etichete

ATENTIE ! ARTICOLELE SUNT INREGISTRATE INAINTE DE PUBLICARE PE BLOGUL ECOU HALLYU .
ESTE INTERZIS SA SE REPRODUCA INTEGRAL SAU PARTIAL CONTINUTUL ACESTUI BLOG
FARA UN ACORD SCRIS DIN PARTEA DETINATORULUI DREPTULUI DE AUTOR.

joi, 28 martie 2019

CE FACEM DUPA CE DISPARE G+ ?


 



Daca in viitor va exista o retea pe net atat de accesibila pentru postare ca G+ ,voi fi extrem de bucuroasa si multumita.
Din corespondentele prietenilor nostri din G+ razbate multa descumpanire pentru ca nu au inteles motivul disparitiei acestei retele. S-au legat prietenii si afinitati unele vizibile ,constante sau chiar tacite. Spun asta pentru ca prietenii  nostri iubitori de k-pop,k-drame,au ramas langa noi pana la sfarsit,adica la inchidere,in numar mare (sincer ma asteptam sa inceapa sa-si stearga conturile,dar nu,ei erau acolo).Am avut surpriza sa primesc cereri de inscriere pentru comunitatea K-POPLAND in ultimele saptamani,unde sunt moderator.Am inteles ca dorinta lor era ,de fapt, sa fim impreuna.Ecoul miscarii HALLYU a fost (si este)destul de puternic.
Ce facem in continuare? Ma intalnesc cu cei care doresc sa-mi urmareasca activitetea si punctele de vedere, pe blog  ecouhallyu.blogspot.com  sau pe Facebook  www.facebook.com/alexanamu11  dar si pe Youtube cu playlisturi  youtube.com/c/Alexa Namu
Desi sunt antrenata intr-un amplu proiect personal-familial care ma solicita mult si nu este legat de net ,voi incerca sa imbunatatesc cele trei participari ale mele pe net. As fi f.f. bucuroasa ,fericita pot spune daca mi-ati trimite propuneri,sfaturi,dorinte,intrebari,etc. Pe blog exista o caseta CONTACT pe prima pagina jos,pentru corespondenta (mesajele ajung in casuta mea de e-mail). Si, nu uitati sloganul din contul meu G+   >>>>> `Niciodata nu ai citit suficient,nu ai vazut suficient,nu ai invatat suficient,nu stii suficient. Asa ca eu nu cred in dictonul `niciodata sa nu spui niciodata`.

                                                 Pe curand, Alecsa Namu









2 comentarii :

  1. Imi pare rau si mie pt. disparitia G+. Sincer nu prea i-am prins spilul, fiind m. rar pe-acolo ... dar imi strangeam materiale interesante - de ex.voiam sa-mi 'defrisez' casuta de e-mail, peste 3 mii - in tandem cu un viitor blog. In fine nici timpul nici instrumentele se pare ca nu m. sunt la indemana ... Raman blogul :)) si celelalte: fb,tw, print. Ne vedem pe-acolo! Bye! Bye!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nadia iti multumesc.M-as bucura mult sa te gasesc in lista de prieteni pe pagina mea de facebook.Daca ai un blog,te rog trimite-mi linkul blogului tau. Cu drag ramanem in legatura.

      Ștergere